• Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
  • Mainbody Dark Theme
  • Mainbody Light Theme
  • Layout: 2 Left columns + Mainbody
  • Layout: Mainbody + 2 Right columns

מר מכירות פרק שני

דוא גרסת הדפסה PDF
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 

החליפו את הביטויים "כבוד" ו "אגו" במילים חשובות יותר: "כבוד מקצועי" ו - אגו מקצועי".

אני מכיר מנהל שלא הייתם יודעים עליו שהוא מנהל, אני מכיר את המנהל הזה ויודע שהוא איש עסקים מצליח, אפילו מצליח מאוד.

אני מכיר את איש העסקים המצליח הזה ואני מוכן להתערב איתכם כי אם תראו אותו מדבר עם הלקוחות שלו אתם לא תאמינו שהוא איש עסקים כזה מצליח. אבל האמת היא שהוא באמת בו מעולה ואיש עסקים מצליח.

כשאני מספר על הבוס ואיש העסקים הזה, תיכף ומייד אנשים חייבים לומר: "הוא בטח וכל, או שקרן ורמאי ומסתיר זאת היטב - אחרת הוא לא באמת היה מצליח עד כדי כך" וכדי שהגישה של האנשים הללו תהיה ברורה עד-הסוף הם מפטירים ואומרים:  "רגישות ועסקים פשוט לא הולכים ביחד".

אבל זה לא נכון ואפשר אחרת לגמרי.

אני מכיר את הבוס ואיש העסקים הזה ואני יכול לספר לכם שאת ההצלחה הכבירה שלו הוא חב לרגישות המופלאה שלו.

אני אספר לכם שני סיפורים: האחד על האופן שבו הוא מנהל את העובדים שלו,  השני - על האופן שבו הוא מתנהל מול הלקוחות שלו ואתם?   אתם מוזמנים להחליט לבד.

הסיפור הראשון הוא על העובדים שלו והאופן שבו הוא מנהל אותם. למעשה חשוב שתדעו שהוא הבוס שלהם אחרת לא הייתם יודעים זאת.  בכל בוקר שבו הוא מגיע לעבודה הוא ניגש לשולחן שלו הנמצא בחלל פתוח מול השולחנות האחרים שבאותו חלל. הוא אומר: "בוקר טוב" לכולם, קורא לאחת העובדות ומיישר איתה קו אשר למשימות שעליו לעשות, למי שמתבונן מהצד זה עשוי להיראות תמוה במקצת: האם הוא זה שמנהל אותה או שמא היא זו אשר מנהלת אותו. אני מכיר אותו מהעולם העסקי ועם השנים הדרכים שלנו הצטלבו יותר מפעם אחר, הפכנו בסופו של דבר לזוג אנשי עסקים העושים עסקים יחד, אבל גם קצת לידידים, על-כן הרשיתי לעצמי לשאול אותו לפשר העניין והוא ענה לי בצורה מהירה ללא המון מילים כבדות או מפוצצות.  " היא מנהלת המשרד שלי ומבינה בחלק גדול מהעולם העסקי שבו אנו נמצאים אפילו יותר ממני – מדוע אם-כן שלא להקשיב לה"?.

באותו האופן הוא נהג גם עם שאר העובדים: כיוון  והיו לו כ - 8 אנשי מכירות שטח אשר עשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר הוא שוחח עימם מעט מאד ולהוציא ישיבה שבבועית ממצה, הוא סמך עליהם לגמרי. כשמישהו היה חולה הוא מעולם לא ביקש אישור מחלה,  כשלמישהו הפריע משהו הוא הראשון שידע, תמך וניסה למצוא פתרון כאלו הוא לא מנכ"ל ובעלים של עסק השווה כמה מיליונים טובים.

האופן בו הוא נהג מול הלקוחות והספקים שלו לא היה שונה:

הוא הבין שבלי הספקים שלו לא תהיינה לו סחורות ובלי הלקוחות שלו , לא יהיה לו למי למכור ועל-כן הוא נהג בהם בכבוד רב ולא נהג להנמיך לא את הספקים ולא את הלקוחות . בעולם שבו ישנה תחושת מלחמה בעת עשיית עסקים הוא היה מתנהל בצורה שונה לגמרי. כשביקשתי ממנו הסבר לתחושת השלווה והרוגע באופן בו הוא עפל מול הלקוחות והספקים שלו הוא ענה לי בפשטות: "אנחנו כולנו צריכים אחד את השני באותו המידה"...

יום אחד נזדמןלי לראות את איש העסקים הזה נפגש עם לקוח גדול אשר נקלע לחובות והפך להיות לקוח שמשלם לאט לאט את חובותיו, למרבה המזל הלקוח לא פשט את הרגל ואף לא ביקש כי יוותרו לו על שקל אחד אלא שהוא כאמור שילם לאט לאט את חובותיו.   אני הייתי כאשר הלקוח הזה פגש את איש העסקים ומסר לידיו סכום לא גדול של כסף באמצעות צ'ק.  איש העסקים קם לכבודו וחלץ אץ ידו בשתי ידיו ואמר לו: "אני מאוד מעריך את מה שאתה עושה" איש עסקים אחר היה מזמן מתרעם אבל הוא? הוא הבין שהתרעמות לא תעזור פה אלא רק רוך והבנה אמתית למצוקות שלאיש עסקים כמוהו שנקלע לסחרור עסקי רגעי.

מילות חיפוש נוספות שלקוחות שלנו מתעניינים בהן:

גיוס כוח-אדם, גיוס כוח אדם, גיוס כח-אדם, גיוס כח אדם, מיון כוח-אדם, מיון כוח אדם, מיון כח-אדם, מיון כח אדםליווי כוח-אדם, ליווי כוח אדם, ליווי כח-אדם, ליווי כח אדם, הדרכת כוח-אדם, הדרכת כוח אדם, הדרכת כח-אדם, הדרכת כח אדםאימון כוח-אדם, אימון כוח-אדם, אימון כוח אדם, אימון כח-אדם, אימון כח אדם


עודכן לאחרונה ( שלישי, 06 מרץ 2012 23:07 )